Monday, January 19, 2009

My parent always says that i'm such a KAYPO!!!! Meaning i'm such a busybody @.@ How could them, I'm just curious about everything thats all :DD I love commotion ^^


Looking at Daddy and Doris阿姨 while they are cooking

Look up at ???

Look right ...

Look infront... ((:

hahaha
Isnt it fun to look at different things daily?
Just like the different aspect of life

16 comments:

Tibby said...

Hi Vodka!
It is soo fun to be right in the middle of things! You look very cute when you are looking all around! I especially like to keep an eye on things when there is food around!
-Tibby

♥玮倩 said...

Hello Tibby,

haha YEAH! (: Hi-5, me too. I'm specially keen to keep an eye on all the food :DD

best regards

Mason Dixie said...

Mom is usually tripping over me in the kitchen. Seriously food is around how could I not be there. Great pics of you. =)

Twinkle a.k.a Chicken Little said...

Vodka, its good to be "OBSERVATIVE."
haha, tell ur mom that is not kaypo!!

slurpy licks,
Twinkle

Huskee and Hershey said...

Hi Vodka,
You have all the right to be nosey cos you were only trying to ensure that they are doing the right thing, isn't it? Heehee...
Our mom always says we are busy-bodies too... I think they should learn to appreciate us more. :)

(( K@Y )) said...

So you got to eat what they made?

♥玮倩 said...

Hello Manson Dixie,

o.O i guess your mom is too engross with her stuffs that she overlooks you :x sames goes to me :DD Where ever there is food, i will always be there. hehehe

best regards

♥玮倩 said...

Hello Twinkle,

hahaha, i will tell her that! ^^

best regards

♥玮倩 said...

Hello Huskee&Hershey,

yeps, they should learn to appreciate us ^^ isnt it better to be curious rather than lazing around daily?

best regards

♥玮倩 said...

Hello (( K@Y )) ,

nope ); sadly i didnt get to eat any of those.

best regards

Mimi said...

Hi Vodka, I'm Oskar!

You look like a baby schnauzer.

It is your job to be in charge of your people & help clean up any food that falls on the floor.

Being a schnauzer is hard work, so if you need any advice come by & say hello.

http://thedailyoskar.blogspot.com

Snowball said...

I love to look at my hoomans when they are doing things too. There is totally nothing wrong with that cos the hoomans needs lots of supervision so that nothing will go wrong

♥玮倩 said...

Hello Oskar,

i just pass my 5mth, so maybe i still look rather tiny? XD

hahaha, but i'm not suppose to eat some of the human food :x

best regards

♥玮倩 said...

Hello Snowball,

so that means we are the human lil helper ^^

best regards

Emma and Emmy said...

Hi Vodka,

Do U know we have birthday on the same month? What a great news to hear, and to know a friend is also 5 months old like us. You must be born on 8/15. We born on 8/1. We are BFF now.

Hugs & Kisses
Emma & Emmy

♥玮倩 said...

Hello Emma&Emmy,

Nice to meet you! (: Yeeps, its great to know that we're having our barkday on the same month. I was born on the 16th. Cheers to our friendship :DD

best regards